En liten visit innan läggdags.

Klart man fastnar här ikväll igen, men imorgon börjar jag jobba vid elva så jag behöver inte oroa mig för att försova mig imorgon bitti höhö :-)
Jag skulle vara lite effektiv idag efter jobbet och stannade vid macken här nedanför för att dammsuga bilskrället. Tog väl kanske tjugo minuter och för att se lite bättre i framsätet så tände jag lampan, det skulle jag tydligen INTE ha gjort. Det krävdes tydligen mindre än kanske fyra minuter.. Fyra minuter av vad? Jo, när jag skulle starta sen så gick så klart inte bilen igång. Batteriet var urladdat! Min vanliga tur såklart. Antagligen är batteriet riktigt kasst för så lång tid ska väl lampan kunna vara på. Fick sitta i bilen och ladda batteriet i vad som kändes vara en halv evighet eller så.

Har fått igång internet på min nya fina dator idag också, så nu sitter jag med den i knäet istället för Emilis som jag har ockuperat sen vi flyttade in... Känns skönt, nu kan jag ladda ner vad jag vill, göra vad jag vill, utan att behöva bekymra mig för att inkräkta på Emilis kära Smallville-utrymme.

Man kan väl säga att sängen ropar på mig, men innan det: min ljuvliga Stella

image92


Kommentarer
Postat av: Mickan

Skönt att börja senare. Själv ska jag träffa mina gruppmedlemmar klockan 10. Måste förbereda inför seminariet på måndag. *suck* Sen blir det helgen. Funderar på att gå på stan och shoppa lite. :P

Ajaj, jobbigt att batteriet laddade ur. :/

Ja, men då så. Hoppas det fungerar i år också då! :D

Så fin hon är, vovven. :)

Sov gott!

2008-01-04 @ 00:30:57
URL: http://angel-like.com
Postat av: Helena

Åh vad jag längtar efter sommaren efter att ha sett ditt kort på Stella! Jättefin!

2008-01-04 @ 17:06:26
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej Elin! Kikar in och önskar dig en trevlig helg! Hoppas att allt är bara bra.
Kram, kram!

2008-01-05 @ 17:45:39
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0