Jag är bränd.

Och nej, inte bränd av nåt kärlekstrams, inte utbränd av jobb eller stress, jag är bara bränd! Från topp till tå, men framför allt toppen. Mitt face ser ut som det nyss kommit ut ur ugnen, eller kanske från en kokande kastrull. Ja, kastrullen kan det nog ha varit. Jag ser ut som en kräfta och jag känner mig som en. Kan inte tänka mig att bli kokad är en underbar känsla nämligen.

Förutom det ovanstående faktum så har jag haft en riktigt bra dag idag. Förutom mitt uppvaknande. Låg och drömde något helt underbart, ni vet när man sover så där ljuvlig gott, man har nåt mysigt för sig i drömmen och vill aldrig vakna, och så POFF så kommer en katt flygande och landar så hårt hon bara kan mitt på min bröstkorg. Inte jättelätt att somna om efter det om man säger så. Förstörde min dröm gjorde hon också.
Efter jag kommit över mitt hastiga uppvaknande drog jag mig bort till 421 och gick lös inne på Cubus, där jag aldrig varit innan. Hade ett tillgodokvitto därifrån en julklapp och traskar rätt in i värsta rean så får ihop grejer för sex hundra som sen bara kostar mig typ tre hundra, så det var toooooppen.

Sen har jag varit på gymmet, tränat ungefär en timme, kondition endast. Tittade på handbollsmatchen samtidigt. Gud så spännande det var, höll på att trilla av maskinerna. Visst, det blev en femteplats, men hej det är vi nöjda med. Efter vinsten är vi ju dessutom direktkvalade till nästa VM.
Låg sen i solariet en tjugo minuter (nu inser ni varför jag är en kräfta) och sen blev det lite shopping på ICA, alltid lika skönt att glida förbi universums längsta köer nu när man är... eh, vad heter det när man scannar och bara betalar? Aja, sånt gör jag i alla fall.

Nu sitter jag och planerar en liten Londontripp för att hälsa på Paula, gud va roligt det hade varit.
Snart är det dags att krypa till kojs men innan det blir det nog ett vänneravsnitt till :-)

Sov gott allihop.
//kräftan

Kommentarer
Postat av: Mickan

Ajdå. Du får smörja in dig lite. :) Jag måste också ta och sola någon dag... Man får göra det stegvist.

Härligt att hitta kläder sådär. :) Jag är ganska kräsen när det gäller kläder. Jag kan hitta mycket snyggt men det händer ofta att jag kanske får med mig ett plagg eller inget av tio provade. :P

2008-01-27 @ 21:50:59
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0