Jag har börjat ett nytt liv.

Det blev lite av ett nyårslöfte i år ändå trots att jag helt emot nyårslöften. Jag har börjat ett helt nytt liv känns det som, i alla fall till viss del. Jag är piggare, gladare, sover bättre och får mer gjort om dagarna. Jag har gjort en sån enkel och liten förändring i min vardag som gör att jag mår så mycket bättre.

Jag har slutat snooza! Ja det är faktiskt sant, numera när min nyinköpta riktiga väckarklocka ringer så går jag upp direkt! Jag är piggare på morgonen, piggare under hela dagen, får längre dagar och får mer gjort, sen lägger jag mig tidigare på kvällarna och i och med det får jag fler timmas sömn och sover bättre under natten.
Det känns helt galet skönt. Aldrig mer ska jag försova mig..


image108


Kommentarer
Postat av: Mickan

Wow! Duktigt av dig! ;D Det är nu på senare tid som jag har börjat snooza... Man säger ju att studenter är lata. Haha. :P Men ibland har jag allt mina morgnar då jag vaknar innan klockan ringer ibland och går upp för att jag är så pigg. :) Som idag. Jag gick upp 7:45 istället för 8:00 som jag ställt klockan på. :D

2008-01-25 @ 21:01:05
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0