Låt oss dansa nalkar, sakta men säkert.

Klockan börjar närma sig åtta och därmed veckans Let's Dance. Sara, Sofia och Kristian är på väg hit för att avnjuta det med mig. Sara har ju börjat på Halmstad högskola och därmed flyttat dit för att följa i Emmas fotspår. Så nu bor två av mina bästa vänner i staden som ligger närmast mitt hjärta.
Det känns konstigt att ha dom borta så länge, men jag gjorde ju samma sak under gymnasiet och det gick ju bra. Vi är lika bra vänner innan som efter jag flyttade och vet att det förblir så tills Emma och Sara flyttar hem igen den här gången också.

Sanna vänner förlorar man aldrig.

Tick tack, klockan går och jag sitter och lyssnar efter fotsteg utanför. Då kommer vännerna och vinet :-) Ska bli gott med några glas vitt efter en lång arbetsvecka. Att sitta och titta på ögongodis ifrån Let's Dance skadar ju faktiskt inte heller. I början var Danny favoriten, kan man bli sötare men måste nog erkänna att bonden Karl-Petter har charmat mig en del med. Dialekten gör ju allt. Helt ljuvligt söt.

Men inget slår min älskade Måns. Grattis till rockbjörnen! :-)

image109

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag ser inte på Let´s Dance jag... :P

Hoppas du har en trevlig kväll med dina vänner. :)

2008-01-25 @ 20:58:49
URL: http://angel-like.com
Postat av: Pialotta

En till som "dansar" ikväll:-)
Du tycker lite som jag.. visst är Karl-petter charmig och den där värmländska dialekten till så smälter man.. dansa.. visst kan han och bättre lär det gå för jag tror inte han åker ut i första taget.. nu kan du läsa vad jag tycker efter kvällens progra på Kafferasten:-)
Tjing o suss gott

2008-01-26 @ 00:24:56
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Camilla

Måns är såå söt! :) Det är många godingar med i Let´s dance denna säsong och så har jag inte sett ett enda avsnitt ännu... dålig timing, dålig planering och ja... dåligt helt enkelt. Snickar-Matte gillar ju jag skarpt också, men att tänka sig honom dansa vete sjutton - han passar nog bäst med blåstället på va?
Kram och ha en fortsatt trevlig helg!

2008-01-26 @ 19:57:35
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0