Så går det när man missar en chans

Åh va förbannad jag är just nu. Satt framför ticnet igår med Emili med Lisa och Jessi i luren för att boka biljetter till horse show i april, bestämde oss för att köpa biljetter till lördagen, Jessi var dock tvungen att kolla sin almanacka först så vi väntade till idag. Finns det några biljetter kvar? Nej, naturligtvis inte. Fan fan fan säger jag då, och ja, jag får svära hur mycket jag vill för det är min blogg och jag är arg.

Bestämde själva att vi skulle ta fredagen och ev lördag kväll istället men nu går det inte att boka förrän halv sju imorgon bitt. Lagom roligt om man säger så. Ville verkligen gå hela lördagen, framför allt på förmiddagen för då är det massa roliga saker. Men finns inte en endaste singelbiljett kvar där... Suck.

Har varit en bra dag idag, även om jag var sjukt trött imorse och höll på att försova mig. Satt uppe för sent igår kväll också, typ halv tre kom jag i säng och gick upp halv sju. Så det var inte överdrivet smart. Måste gå och lägga mig nu egentligen för jag ska upp ännu tidigare imorgon bitti. Men var bara tvungen att klämma in ett litet blogginlägg först :-) Ska nog läsa några sidor i min bok också, läser Seabiscuit för tillfället, en redigt bra bok. Hade tänkt berätta lite om den för er men det får bli imorgon eller någon annan dag när jag har mer tid :-)

Har varit lite effektiv idag med, eller vad man nu ska kalla det. Jag har äntligen köpt en ny dator! Aaaah :-) Så jäkla härligt, den verkar bra också. Kommer dock inte ut på internet med den än, tydligen skulle vi fått nåt lösenord ifrån comhem när vi skaffade det men det har vi aldrig fått. Så jag ska ringa dom imorgon och höra vad jag ska hitta på. Lite konstigt tycker jag dock att det är, både jag och Emili har haft comhem innan och har aldrig behövt någon inloggning för att installera internet. Men men, jag vet mer imorgon.

Sov gott :-)

image86
Jag, Lisa, Jessi och Emili på Sunedagen i trean, fett snygga.


Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Hej elin du är utmanad!
Kolla in bloggen!
http://sus68.blogg.se/1199362598_utmaning.html

Kram Sus

2008-01-03 @ 13:32:30
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Camilla

Ha ha, vilken härlig bild och den stämmer ju verkligen med ditt tidigare inlägg att "leggings går till allt" :)
Kul med ny dator, hoppas ni får fart på den snart. :)
Kram!

2008-01-03 @ 19:07:56
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Helena

Men vilken otur ni hade. Det är bara att håll tummarna för att ni får tag på andra biljetter.

2008-01-03 @ 20:11:57
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Mickan

Trist att det inte fanns några biljetter kvar. :/
Kan tänka mig att du var trött efter att ha sovit så lite. :P
Härligt med ny dator. :)

Tackar så mycket. :D Det var kul att åtminstone en bild blev bra. Tycker det är så svårt att fånga dem när de är som finast. Mestadels missar jag dem totalt. :P
Ja, visst är den söt. Från BikBok. :)

2008-01-03 @ 21:31:59
URL: http://angel-like.com
Postat av: Mickan

Åh, vad roligt. Så det fanns fler alltså? Eller köpte ni dem från nån annanstans?

2008-01-03 @ 22:24:30
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0