Svacka.

Jag är nere i en svacka, förhoppningsvis bara en liten en. Jag är så lättirriterad och grinig att det finns inte. Det hjälper så klart inte när vissa människor omkring mig inte beter sig som folk heller..
Känns bara som att allt går åt pipsvängen, har inget positivt att säga just nu över huvud taget. Vill bara klaga klaga klaga. Men har ingen att klaga hos, ingen att prata med. Det suger stenhårt.

Min hund älskar jag.

image99
Min älskade Stella och hennes gamla polare Foxy, vila i frid lilla tösen.

Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Ja det är ju inte kul och gå omkring och känna sig så, tur att bloggen finns så du kan skriva av dig en massa aggresioner... =)

Ja PS är ju hur kul som helst! Det är väl det enda roliga man har nu för tiden... =) Jag menar utan jobb så blir det lätt trist! Såg faktiskt ett jobb i går på Glitter så det ska jag bums söka! =)

Kramili Kramen Ps. hälsa Bengt från mig ds.
Sus

2008-01-10 @ 07:45:47
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Camilla

Skickar massor av MÅ-BRA-ENERGI härifrån Gävle. Inte för att jag har så mycket att bidra med, är förkyld och snorig - men humöret är i alla fall helt okej!
Hoppas i dag blir en bättre dag!
K R A M!

2008-01-10 @ 11:08:13
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hoppas svackan går över snart, det är ju helg :) Sköt om dig! kram :) Ps, Intressant att läsa om Freestyle :)

2008-01-10 @ 21:18:17
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0