Blodad tand.

Ja, nog har man fått lite blodad tant, så nu sitter jag här och jobbar på en ny novell. Det känns roligt att ha kommit igång med skrivandet igen. I en period skrev jag så sjukt mycket romantexter, noveller osv men det var ett tag sen. Igår bara satte jag fingrarna på tangentbordet och ja, orden bara flödade helt enkelt. Så får vi se om det blir något med den lille rackartexten när den är klar :-)

Imorgon är det en stor dag, lillasyster tar studenten. Har suttit och gjort iordning hennes studentplakat nu på kvällen och jag hoppas att hon inte ratar det allt för mycket imorgon. Klockan tolv ska vi vara i stan och se när hon springer ut. Efter det blir det stor mottagning hemma i Linné och sen ska Sara köra mig och Stella till en kvällsträning. Hon är snäll som ställer upp hon, så att jag får dricka lite champagne imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0