En riktig stjärna.

Söndagen kom att bli en riktigt bra dag, efter att vi tagit oss hem från lördagnattens äventyr.
Jag och Stella träffade Camilla och Lipton och tog en långpromenad nere på tippen, med hundbad och massa prat. Väldigt trevligt. Det visade sig att det var en bra idé att motionera skiten ur Stella, som tanken varit från början, för avslutningstävlingen på agilityn gick fenomenalt.
När vi värmde upp trodde jag knappt mina ögon, hon gjorde inte en enda miss, inte ens ett enda felsteg i slalomen. Sen när det var våran tur att tävla så gick hon perfekt! Dessutom i full fart. På prisutdelningen var man måttligt nervös men Stella hade varit tio sekunder snabbare än hunden som kom tvåa.

Det kändes verkligen helt fantastiskt att det gick så himla bra så nu är jag oerhört exalterad över lördagens "riktiga" tävling i Stenungsund. Har planerat en del tävlingar under sommaren nu tillsammans med tjejerna, ska bli oerhört roligt. Ser verkligen fram emot det :-)


Camilla och Lipton


Stella och Lipton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0