En underbar kväll.

Igår var den bästa kvällen jag haft på länge. Jag mår bara så bra idag att det knappt finns ord för det.

Snart ska jag hoppa in i bilen med mitt lilla odjur till hund och åka bort till Ängåsbergen för att träffa Camilla, Lisa och alla hundarna och ta en härlig promenad där. Ska bli jättehärligt.

Imorgon ska vi iväg på handlingkursens första timmar, får hoppa iväg en timme tidigare från jobbet för att hinna för jag ska ända bort till Angered. Vi är så taggade alla fyra och det ska bli så roligt att få träna ordentligt och förhoppningsvis kunna förbättra oss en aning också.

Har köpt resväskor idag, på jobbet så klart. Insåg att jag inte äger någon riktig resväska och att det nog var dags att införskaffa det nu med två utlandssemestrar i sommar. Hur jag ska få ner en veckas ridtillbehör i en resväska känns som en totalt omöjlig uppgift. Som tur är fick jag tag i två resväskor :-) Ska nog kunna knöka ner allt i dom båda. Har dessutom insett att jag måste rota fram min säkerhetsväst också, vart nu den kan ligga, då det kommer bli terränghoppning som heter duga, antagligen varenda dag.
Längtar verkligen tills vi ska åka, pappa och jag. Men innan jag kan se fram emot Irland och Adare så är det Rhodos som hägrar. Nu är det mindre än fyra veckor kvar och jag kunde inte längta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0