Varför just jag?

Ja, varför just jag?! Nu har jag pissont i halsen nu igen, trots att det inte var många veckor sen jag var sjuk. Men nu har min ena halsmandel svullnat upp och jag har vrålont i halsen. Det är banne mig inte roligt ska jag säga er.

Speciellt inte nu när jag går och längtar tills lördag så mycket att jag nästan spricker! Det ska bli så rackarns roligt att åka dit med alla tjejerna och vovvarna... och då funkar det tamigfaninte att vara sjuk.

Har varit ute i skogen i två timmar idag, när vi kom till våran favoritglänta (där vi spenderade fyra timmar i måndags) såg jag att det hade brunnit... Kunde knappt tro det, våran vackra lilla glänta var nästan helt täckt med sot och många buskar och träd var helt nedbrunna. Jag bara satt där och tittade på eländet. Tydligen brann det på 48 ställen i Göteborg igår... Man förstår inte att folk kan vara så oansvariga, med allt de tar sig till med cigaretter och engångsgrillar och hit och dit.

Jag ska ta min onda hals och äckliga huvudvärk och gå och lägga mig nu, håller alla tummarna jag har i sömnen och hoppas att jag mår bättre imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0