Varmt.

Värmen får mig att sitta inomhus. Det är nog första gången jag sagt det. Någonsin. Men känner av en riktigt tryckande huvudvärk och sitter inne i skuggan just nu och dricker massa vatten.

I fredags hade vi en riktig helkväll som började hos Sofia och pojkvännen Kristoffer i Linné. Det blev thai-mat, sushi, björn gustafsson, robbie williams och mycket spännande handboll. Sen blev det uteservering på Linnegatan med goda drinkar och gott vin, hamnade sen på Magnus & Magnus, för att sen hamna på Gretas. Hade en riktig helkväll och Sara och jag stapplade trötta hem klockan fem, när solen gick upp. Något som kändes väldigt konstigt.

När vi sovit några timmar så var det dags att åka och träna, det var inte kul. Helsike vad varmt det var. Jag och Stella sprang några varv men det var svårt då det var som den värsta öken där nere, solen stod högt, det var ingen skugga någonstans och så springer man omkring på en sandbana. Det är inte idealiskt om man säger så. Vi gick och badade två gånger på 45 minuter. Efter en stund kom Camilla o Fredrik med lilla Lipton och det blev en stunds träning till och sen massa bad och en promenad inne i skogen. Var härligt att vara ute i några timmar.
När jag kom hem låg jag i trädgården och lyssnade på slutet av Camilla Läckbergs Predikanten, jäklar vad bra den var. Somnade till lite grand men efter ett tag var pappa där och hjälpte mig sätta upp taklampa i vardagsrummet och mina vackra ramar med Stella.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag är inte riktigt motiverad till något. Jag vill inte sitta inne, men jag har en jobbig huvudvärk och vill inte riktigt gå ut. Ska i alla fall iväg och handla, kanske tar det när hettan är lite mer uthärdlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0