Vi ska fixa det här.

Tralalala.

Min stackars hals är lite bättre idag men efter agilityträningen efter allt springande så sved det rätt bra kan jag intyga. Tränade tillsammans med Elisabeth och Jenny och Emili var med som publik och tidtagare.
Vi körde lite kortbanor, med lite för svåra svängar för att det skulle få effekt. Kortbanor kör man med ca 6 hinder, så enkelt att man ska köra felfritt flera gånger om och bara förbättra tiderna. Men stod en luring ivägen som gjorde att jag och Stella hade meeegaproblem. Men vi fick skylla oss själva då det var jag som byggt banan haha.
Bättre gick det när Elisabeth byggde en klass 1 bana, då jävlar gick det fort och felfritt. Verkligen superroligt!
Så jag längtar ännu mer tills lördag efter idag :-)

Imorgon så ska vi iväg och träffa en potentiell dagmatte på kvällen. Hoppas verkligen att hon passar oss och Stella passar henne, för det funkar inte att min stackars bäbis ska vara ensam så mycket... :/
Annars är det väl bara att fortsätta leta, men jag håller alla tummar jag har..

Nu är det läggdags om man ska orka upp och jobba ännu en dag imorgon. Men efter imorgon blir det ett par lediga dagar, gud så underbart det ska bli!

Prisutdelning Kungälvs BK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0