18 krukor.

Jag har arton krukor med något som växer i min 70 kvm stora lägenhet (ja det får plats, och ja jag ska skaffa fler ändå) insåg precis att vattenkannan också har flugit sin kos. Med någon som äger en kaktus.



Jag har varit duktig nu på morgonen, jag har monterat ihop mitt nya köksbord och fixat iordning i köket lite, fick köpt diskmedel igår så har kunnat diska idag också, har även dammsugit mesta av lägenheten och rackarns vad det behövdes.

Igår, idag och imorgon har Stella dagmatte i form av Eva och hennes barn, känns helt underbart att kunna gå till jobbet och veta att Stella har det roligt tillsammans med dem.
Chilli får stanna hemma, hon har mycket att roa sig med, det märks när man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Louise

Allt bra med dig? :)

2008-03-19 @ 12:24:43
URL: http://chicalouise.blogg.se
Postat av: sara

Vad kul att Eva kan hjälpa till med lilla Stellis. förstår att det måste kännas väldigt bra för dig när du är på jobbet. =)

2008-03-19 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0