Beslutsångest.

Nu sitter jag hemma i min lägenhet i Frölunda igen, har ägnat hela förmiddagen åt att städa och pyssla runt lite. Har satt upp lite nya krokar och en spegel i hallen. Imorgon blir det IKEA så har även gjort mig en liten inköpslista, för jag är nämligen ganska bra på att glömma hälften jag planerat att handla annars.

Höll på att städa och när jag helt plötsligt inser att mitt skurmedel och mitt tvättställ också har flytt sin kos... Så har haft lite svårigheter med att hänga tvätten och ja, numera är mitt golv rent tack vare diskmedel.

Det jag är mest stolt över idag är att jag har städat ut balkongen, som varit fylld med massa skit vi inte vetat var vi ska göra av, nu när det (nästan) bara var mina saker kvar blev det helt plötsligt mycket lättare att få bort skiten. Dock har jag inte slängt allt skräp än, men det fixas lätt :-)

Har dock lite beslutsångest över hur jag ska fortsätta min dag. Klockan sex ikväll ska jag på middag hos pappa, och efter det ska jag och tattarna festa till det lite :-) Förfest krävs ju såklart, men problemet är var bara? Jag har tre stolar och en pall att sitta på, så vet inte direkt hur vi ska gå till väga. Och så är det ju det här med att komma på vad man ska ha på sig.. Så är jag hos pappa, måste jag hit och klä om, sen in till stan igen. Jag hatar att fixa ihop dagar.....

image194

Vad har alla ni för planer idag? :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack så mycket! Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-03-23 @ 16:00:47
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0