Dåliga dagar har vi alla..

.. och kan lugnt säga att jag och Stella hade en idag. Eller nej, jag ska inte var så hård. Stella var grymt okoncentrerad idag men hon hade verkligen roligt. Banan var rätt så bra rensad från snö, men det låg en hel del kvar ändå, så varenda gång vi sprang förbi en liten snöfläck så var hon tvungen att attackera den, med andra ord så struntade hon ganska totalt i mig och banan det var tänkt att vi skulle genomföra.
Hon var som jag förutsåg extremt pigg, övertaggad men jättejätteglad och busig.
Förhoppningsvis är hon lite mer lyhörd på söndag, för då är det träning igen. Ska träna lite lydnad imorgon förmiddag innan jobbet.

Mamma blir kattvakt i helgen och pappa hundvakt, för på lördag morgon åker jag, Sofia och Kristian till min gamla lilla hemstad Halmstad för att hälsa på Emma och Sara i deras nya lägenheter. Ska bli väldigt trevligt..
Ska träffa på en annan bekant också och det kan nog bli väldigt trevligt ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Å, så najs... ha så trevligt! ;)
K R A M!

2008-03-28 @ 15:08:07
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Åh, jag har en liten taggad flat oxå, helst med några löptikar runt omkring :) Hoppas du får en jätteskön och rolig helg! Kram

2008-03-28 @ 15:40:17
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0