Det ekar.

Jag kan inte påstå att jag känner mig alltför pigg och glad idag, inte längre i alla fall. När jag kom hem från jobbet vid halv fyra möttes jag av en ekande tom lägenhet. Min rumskompis har flyttat, utan att tala om det. Visst, jag visste att hon skulle flytta inom några veckor, men inte att det skulle vara idag. Jag avvaktade med att beställa soffan för på henne har det låtit som att det ska nog ta några veckor. Så just nu sitter jag i mitt nästintill tomma vardagsrum på golvet på ett gammalt täcke jag hittade i garderoben.

Naturligtvis var de sakerna hon tog med sig hennes, även det skräp som är kvarlämnat. Men det hade varit trevlig att få en förvarning så man i alla fall kunnat få köpa tallrikar innan hon åkte.

Jag är besviken, ledsen och ensam. Det smäller ute och vovven springer och gömmer sig. Alla mina vänner verkar vara upptagna när jag ringer, behöver verkligen prata med någon känns det som... Jag åker nog hem till mamma nu.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej men usch, det där lät ju inte kul! :/ Hoppas din mamma kan få dig att må bättre.
K R A M!

2008-03-18 @ 11:01:34
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Men gud vilken dålig stil att inte ens säga att man skall flytta! Verkligen astrist!

Nu ska det bli skönt med lite ledigt! Jag gick på påskledigt redan i dag men jag har en utav barnen som har kräkts och gör det fortfarande, hon har ont i magen! Typiskt nu när man ska vara ledig och allt, de skall till farmor och farfar i helgen!

Vill också samtidigt passa på att få önska en Glad Påsk och hoppas att din helg kommer bli skön och härlig! Jag och älsklingen skall till Stockholm på en skön weekend!

Kram Sus

2008-03-20 @ 10:30:30
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0