En före bild

image196



En liten före-bild på mitt vardagsrum

Om några dagar (förhoppningsvis) kommer det en efter-bild.

Jag har fått en del gjort idag och det känns väldigt skönt.
Har tagit itu med ormgropen av sladdar och har istället fäst de vid väggarna med clips, dragit lite nya
grenkontaker och skarvsladdar med. Sen så har ju soffan kommit idag, så har
"monterat" ihop den och möblerat om lite. Har fått upp min underbara tavla jag köpte igår, (bild kommer snart)
de andra tavlorna jag köpt får vänta tills jag bestämt mig för att soffan står
perfekt där den står :-) Pappa har varit här med och hjälpt mig sätta upp mitt badrumsskåp. Jag har ju
faktiskt bara haft skåpet stående på golvet i nästan ett halvår så jag tänkte
att ja, nog kan det vara tid att sätta upp det nu också :-)
 
Lagade mat till mig och pappa nu på kvällen också, blev en jättegod kyckling-sak med ädelost och
fullkornspasta - jättesmaskens faktiskt. Sen så har jag även lyckats först i morse göra sönder tvättmaskinen, och sen nu på kvällen lyckades jag äntligen fixa den igen. Har nog kört den fem-sex gånger under dagen för att
få den att funka och det går inte att förklara hur lättad jag blev när den äntligen centrifugerade som den skulle :-)

Det har säkert snöat tre decimeter här idag, åtminstone i min trädgård och min hund har varit ute där ensam nästan hela dagen medans jag har pillat i lägenheten. Hon älskar verkligen snön och har haft så roligt idag.



image197

image198

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det kommer nog bli jättefint! :) Läste lite tidigare inlägg och såg att din rumskompis bara lämnat lägenheten. Sjukt. :S

Vi har också ganska mycket snö nu. Plogen var här igår.

2008-03-26 @ 20:34:10
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0