En jävligt lång långfredag.

Jag tog tio minuter extra på mig imorse att köra till jobbet, det var inte halt, men läskigt slaskigt.

Kan inte påstå att vi har varit överdrivet motiverade på jobbet idag, vi var ungefär två säljare per kund. Så fort det ringde så kastade man sig fort som attans på telefonena för att svara, bara för att få något att göra. Tyvärr var det bara en fråga som ställdes. Jag tog emot kanske femton samtal under dagen och ALLA utom EN frågade, "Hur länge har ni öppet idag?" Hrm, efter 7-8 samtal tänkte jag ändra min vanliga hälsningsfras från "Hej och välkommen till Jula Sisjön - det här är Elin" - till "Jula Sisjön, svaret är tio till sjutton".

Gick igenom kampanjen med Camilla, tog det långsamt - så att hon skulle förstå (men främst för att tiden skulle gå) Erbjöd mig att hjälpa Mathias flytta batterier (något så tråkigt har nog aldrig gått så fort) Klockorna stod stilla, och det verkade som att jag aldrig skulle få gå hem. Jag och Camilla nästan slogs om att få stå i kassan sista timman, bara för att få tiden att gå. Det slutade med att vi tog en halvtimma vardera :-)

Nu har jag ätit en sen men smaskig påsklunch(eller kanske middag) hemma hos mamma med mina systrar. Har även tittat på En värsting till syster (underbart bra film) och har småglott lite på Lets Dance.
Chilli har fått vara med också, första gången hon är i någons annans hem. Men det har gått väldigt bra! I början var hon lite blyg, men till slut vågade hon sig fram för att gosa och leka ordentligt :-)


Kommentarer
Postat av: joel

hmm, jag kör en liknande när folk ringer

joel, och svaret är ja, jag ställer upp på allt för en tusing ;)

och ja, du borde ha skickat kaktusen till mig, och btw. Hästen vad försöker du insuinera? att jag är en sparkvänlig person?

2008-03-22 @ 12:38:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Oj var det så dåligt med folk i dag! Här i Stockholm har jag verkligen inte sett så mycket folk! Helt otroligt vad folk det var på drottninggatan vid 15 tiden!

Ha det gött!

Kram Sus

2008-03-22 @ 17:02:02
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0