Ett djupare samtal

.. Emili har äntligen blivit vuxen. Hon har äntligen samlat lite vuxenpoäng och faktiskt börjat pensionsspara idag! Så grattis till dom poängen hjärtat! :-)

Jag vet inte om det var pensionssparandet eller om det var faktumet att hon sträckläst en roman idag, men vi har haft ett samtal idag, djupare än det brukar vara.

Man kan väl säga att slutsatsen blev det ganska självklara faktumet att man vet inte vad man har förrän man förlorar det, eller att man helt enkelt slutar att uppskatta saker när man har allt.

Det finns mycket i mitt liv, som jag uppskattar och älskar, min underbara familj, mina älskade djur och mina fantastiska vänner. Personer jag aldrig skulle byta ut mot någonting annat.
Men så finns det en sån liten sak man kan sakna då och då. Något alla inte uppskattar ordentligt när dom väl har det.

Jag vet att många av er som tittar in ofta här hos mig gör det, men ändå för få.
Ni ska vara lyckliga att ni har någon som älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har många, många, många som älskar dig!!! :-)
Till exempel lilla jag...
Papi

2008-03-04 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0