Ett fräschare jag! :-)

De senaste dagarna har jag tillbringat en del tid på KICKS och fått en del produkter inhandlat, för att få ett lite vackrare ansikte.

Har köpt en Eye Makeup remover ifrån Lumene (sminkborttagning för ögon),
 
 en Clarifying mineral scrub Arctic Touch, också ifrån Lumene (ansiktspeeling),

 en Pure Melt Cleansing Gel ifrån Clarins Paris (ansiktsrengöring)

och en Arctic Aqua hydration moisturizer även den ifrån Lumene (fuktkräm för ansiktet)


Jag har varit så slarvig med min ansiktsvård tidigare, bara tvål och vatten, men nu blir det ändring!
Mina kinder ska bli mjuka som silke igen :-)



Gör du något särskilt för ditt ansikte?


Kommentarer
Postat av: Mickan

Meddela gärna om produkterna fungerar bra. Jag har heller inte varit så bra på att ta hand om min hud, särskilt inte ansikte och fötter. :P
Jag har en rengöringskräm + mask (2 i 1) från Oriflame (som snart är slut) och en ansiktsskrubb - Suki Exfoliating Lemongrass Cleanser. Den doftar underbart och man känner sig fräsch efteråt. :)

Ja, men titta är aldrig fel. :)
Hihi. Det är inte alltid så lätt att hänga med i vad de gör i serierna. ;)
Kram

2008-03-03 @ 23:22:25
URL: http://angel-like.com
Postat av: Anonym

Spara dina pengar, Elin. Din hud kan inte blir mer perfekt än den är. Tacka arvet från din kära Mamma för det!
puss!
Pappa

2008-03-04 @ 11:46:07
Postat av: Angel

jag
använder
tvättgele och ansiktsvatten
och dagkräm från loreal... min mamma tipsade mig om dom*l**har samma remover som du har*s*

2008-04-01 @ 11:37:07
URL: http://www.gullegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0