Jag blir turkos

Jag har hunnit med en hel del idag, långpromenad med vovven imorse för det första. Jag vaknade när Emili gick upp åtta imorse och sen kunde jag inte somna om ordentligt. Men hade rätt bra huvudvärk efter vinflaskan jag fick i mig nästan själv igår, så låg kvar i sängen ett tag till.

Sen så åkte jag till stan, lämnade först Stella hos pappa på Olivedal och sen träffade jag Helena och Pedro för en fika i Arkaden, efter det gick jag och pappa runt och shoppade lite tillsammans.Sen har jag letat igenom hela stan på alla H&M butiker efter en jacka som jag VERKLIGEN ville ha. Men den var antingen helt slut eller fanns inte i min storlek. Efter en andra fika med pappa och äldre lillasyrran bestämde jag mig ändå för att köpa jackan, fast i en större storlek. Det blev riktigt bra det också :-)

Köpt mig ett par fräscht färgglada linnen, en grå/blå kofta och lite andra käcka saker.
Kommer upp lite bilder imorgon på alla mina inköp tänkte jag :-)

Kvällen spenderas hemma hos min lilla pappa, ska äta middag tillsammans och sen blir det väl att titta på Andra chansen på tv, trots att inte Björn Gustafsson ska vara med (hemskt trist kommer det bli!)
Men läste att Kristian Luuk skulle sjunga en hyllningslåt till honom och det kan ju faktiskt vara värt att titta på :-)

Vilka hejar ni på i andra chansen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0