Jag har fastnat i soffan.

Ja visst fan har jag gjort det. Har varit och lämpat av mina djur hos mina föräldrar idag, så sitter själv i lägenheten för första gången på.. ja, någonsin faktiskt. Har aldrig varit helt, helt själv här innan. Gud va konstigt egentligen. Det är både skönt och inte skönt... Sällskapet saknar man så klart, men skönt att bara kunna tänka på sig själv en liten stund.
Egentligen borde jag inte sitta här i min sköna soffa, jag borde resa på arslet och gå och packa. Imorgon bär det ju av till Halmstad och jag är långt ifrån klar att åka. Men jag är trööött. Jag orkar inte göra något annat än att sitta här och slötitta på TV med datorn i knäet.

Är det någon i det här avlånga landet som faktiskt gör någon nytta den här kalla fredagskvällen?



image201
Håller alla tummar jag har för Tina ikväll :D

(bild ifrån ostran.se)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag missade finalen i går, men gissar att Tina vann va? Måste kolla aftonbladet.se
Kram och ha en skön helg! ♥

2008-03-29 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0