Jag har träsmak i röven

Ahh, har suttit och tittat på ett bra avsnitt av världens bästa serie Greys Anatomy nu, sitter i mitt ganska tomma lägenhet framför tvn, i en skrivbordsstol med benen uppe på min sexiga leopardpall och jäklar vad ont jag fått i röven. Snart måste jag resa på mig och göra någonting helt annat.

- Men jag vet inte vad.

Jag har för mycket att göra för att sitta här, jag har för mycket att göra för att gå och lägga mig, och jag har så sjujäklaont ont i röven att jag inte klarar av en sekund till här. Jag kan inte för kung och fosterland komma på någonting bra att göra nu heller, det är för sent för att dra fram hammaren och skruvdragaren, och vem vill diska nu liksom, har en tvätt som ska tvättas, men då måste jag stanna uppe länge - det orkar jag inte. Så egentligen väntar jag mest bara på att jag ska få slut på ord så att jag bara kan gå och lägga mig, det dumma med det förslaget är dock att ju snarare jag går och lägger mig desto snarare måste jag åka till jobbet igen.

... jag är alltid på jobbet, suck.

P.S Sitter och kollar på Fråga Olle samtidigt som jag skriver det här, min fråga är, varför i sjuhelsike är det textat?


Kommentarer
Postat av: joel

som svar på din slutfråga i inlägget... För att döva ska kunna ha bra sex också!

och okej, det är välgörenhet nästan.. har dragit in tolv krnor hittills på sex månader, så jag är ju TYP semiproffs :)

(tyvärr inte utbetalat, måste nå 200 kronor innan det händer)

och mitt harem går segt... mycket segt, vet inte varför.. det känns som om folk inte är villiga att utföra endast en uppgift resten av sina liv..

tur att jag har eldsjälar som du dp ;)

2008-03-19 @ 22:40:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Camilla

Önskar dig en härlig påsk, hoppas att du får det bättre framöver, skickar lite påskkramar :) Sköt om dig!

2008-03-20 @ 13:45:16
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: mette

ah! Så dere får TRESMAK ett visst sted dere oxo! *s*

Jeg bare sier!!
NYT LIVET og god påske!

Hilsen fra grannlandet!

2008-03-22 @ 14:03:14
URL: http://mettesfotoblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0