Jag luktar köttbulle

Här gick man och var nervös för första agilityträningen, det var inte nödvändigt.

Fick reda på idag att tävlingsgruppen satt igång igen, min tränare är dock lite virrig och hade helt glömt bort att jag också ville vara med. Så jag fick hoppa in nu istället, fanns en lucka i schemat idag, så det var bara att ändra om planerna lite, hämtade Stella från Eva lite tidigare (efter att jag kört vilse i Majorna) och sen ner mot träningen. Har tränat tillsammans med Thelma och Sally, två beaglar och Svea, schäfer/golden.

Stella var toppenduktig. Jag kunde bara köra på direkt, hon tog slalom, gungbrädan - ja allt, på en gång. Bara för att jag sitter och berömmer henne så nu så får hon spel. Hon ligger under sängen och skäller så fort hon hör någon utanför, fruktansvärt irriterande, för hon vet att det inte är okej. Nu gruffar hon bara lite, för att sen tystna helt.

Nu ska jag till stallet, ska hålla ett hårt träningspass för Viktoria och hennes häst Miracel hade jag tänkt, sen blir det hem, hämta vovven och sen hem till pappa.

Här är ett klipp på mig och Stella, tränandes på våran hemmabyggda bana på vårat sommarställe.


Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Är det inte svårt att få henne att göra som du vill! Men måste vara kul när det flyter på!

Kram Sus

2008-03-20 @ 22:38:41
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0