Liljor, klor och kort

image174


De här skönheterna pryder mitt köksbord numera.
Helt fantastiska.


Det har varit oerhört lugnt på jobbet idag, väldigt skönt, för det har gett mig
tid att hinna med en hel del på min att-göra-lista.
Efter jobbet fick jag skynda hem för att hinna ut med hunden, sen tog jag och Luisa
en kopp kaffe på torget, sen åkte hon, jag och Helén till Åby simhall och jag
fick simmat tusen meter, det fick räcka för mig idag då jag kände mig lite seg i förmiddags.
Sjuk vill jag då rakt inte bli, så jag tog det lugnt.

Efter en lång dusch och lite bastubadande har
jag nu suttit i soffan, framför Private Practice (ääälskar Kate Walsh) och pysslat!
Var inne på wettergrens häromdagen och hittade sånt fint scrap-book-pyssel att jag inte kunde
låta bli att köpa det :-) Så jag var tvungen att göra några påskkort som jag tänkte skicka iväg i nästa vecka.
Så här ser dom ut :-)


        

Det blev inte så mycket gult, men det gör ingenting tycker jag... Blev ganska nöjd ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så fina kort! Fin bukett med påskliljor också!
Jasså har ni det lugnt på jobbet! Härligt att få i ordning på avdelningen då? Går det bra annars med de nya som börjat! Hörde av Bengt att det börjat en tjej på min tjänst på trädgård! Jag saknar mitt jobb hos er och det var så kul när det var så blandat tjejer och killar!

Nu har jag som tur fått ett jobb och jag skall jobba med kläder igen, men denna gång blir det även barnkläder och mammakläder och det är ju kul!

Kramar Sus

2008-03-14 @ 08:00:35
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Camilla

Oj, vad härligt det låter att simma. Det gillar jag verkligen! Lite svårt att hinna med det bara bland alla andra roliga grejor jag pysslar med i motionsväg. ;)
Jättesöta kort! Jag önskar att jag vore lite mer pysslig, är dålig på att pyssla.
Kram och trevlig helg! ♥

2008-03-14 @ 16:21:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Scream and Shout

Ja, man måste bannemej kunna skratta åt alla idioter som finns här i världen. Annars skulle man inte klara av vardagen tror jag ;D

Fina påskkort förövrigt! :)

2008-03-15 @ 21:25:00
URL: http://screamandshout.blogg.se
Postat av: Mickan

Vilka fina liljor och jättefina påskkort du gjort! :D

Är Private Practice bra? Jag har inte sett det än. Har dock kollat ikapp Grey's Anatomy och Lost. Hehe. :D

Kram

2008-03-16 @ 10:47:17
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0