Lovis och Jag.

Äntligen har jag och Lovis fått igång kontakten igen, känns underbart att få umgås med denna fantastiska tjej igen. Häromdagen blev det promenad och temys i soffan, idag har vi varit och simmat på Åby badet ( ingår i mitt gymkort - heltoppen)
Har simmat i 45 min i sträck och fick upp flåset ganska bra dom sista längderna. Sen blev det lite en lång varm dusch och lite bastande. Hur skönt som helst.

Jag har varit lite dålig med bloggandet det senaste, men jag lovar att jag ska bli bättre.
Hade tänkt att jag skulle bli bättre på det redan idag, hade massa bra ideér jag skulle få ner, har tom. tid att få dom skrivna också, problemet är att jag har glömt bort rubbet.

Men min diet har gått bra i veckan, och med det motionen. Simningen idag var verkligen perfekt. Var verkligen jätteskönt att röra på sig ordentligt.
Imorgon ska jag ställa mig på vågen igen, får se om det hänt någonting den här veckan :-=

Så håll era små tummar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt det låter med simning och att träffa en gammal vän. :)
Själv har jag innemysardag med städning i dag och lyssnar på kent på CD:n efter en k_a_n_o_n_k_o_n_s_e_r_t här i Gävle i går!
Kramelikram!

2008-03-08 @ 13:22:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0