Men en hund i nyllet så nalkas det träning.

Jag sitter fridfullt i soffan och försöker gå igenom de där dagliga internetbesöken man gör då och då. Funkar det som det ska? Nej, och det är inte pga internetuppkoppling eller något annat tjafs. Jag har en hund i nyllet. Hon smyger sig, sakta sakta framåt, med hukad rygg och tillbakåtstrukna öron, för att komma närmare och närmare mitt ansikte, tills hon skymmer datorskärmen helt och börjar stryka sin nos mot heeeela mitt ansikte. Långsamt långsamt så kryper tungtippen fram och jag har helt plötsligt blivit pussad och slickad i ansiktet. Flyttar hon på sig? Nej.

Nu nalkas det agilityträning (med grupp) och min hund kommer att vara tokpigg!

image200

I'll be back later with updates.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe. Busig vovve. :)
Hoppas det gick bra på agilityn.

2008-03-27 @ 19:24:02
URL: http://angel-like.com
Postat av: Camilla

Hi hi... det låter som min katt då hon blir trött på att jag sitter här vid datorn för länge, då ligger hon helt plötsligt över hela tangentbordet eller sätter sig framför skärmen... =)
Hoppas Stella fick busa av sig lite på agilityn.
K R A M!

2008-03-27 @ 19:48:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Celia

Var glad att det e ett levande ting ialf. Jag blir snart galen på allt strul med tekniska saker och sånt som inte funkar. Nu tex. vad händer med msn?

2008-03-27 @ 21:35:58
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0