Min tvåbenta hund är förbannad.

Nu har jag kommit en bit in i min planering, sitter just nu hemma hos pappa. Jag sitter i soffan och har en arg hund i fotöljen som stirrar arg på mig, då och då får hon ett vrålande utbrott, hoppar på mig, brottar ner mig och hoppar sen upp i fotöljen igen för att börja om från början.
Det är bra väder ute, perfekt för en promenad - dock är min vovve halt på två ben så det blir tyvärr inget med det. Hon vill dock inte inse hur ont hon har i tassarna och vill inte lägga still. Det är inte alls roligt att hålla henne inne och stilla, när hon helst av allt skulle vilja springa runt som en tok och busa i snön.


image195

Kommentarer
Postat av: John John

Det var inte illa. Är du lagerarbetare!

2008-03-23 @ 17:36:15
Postat av: Camilla

Hoppas ni hade trevligt på festen i går! Men stackars Stella som har ont i fötterna... man ser ju riktigt hur hon vill ut och busa i snön!
Vi har varit på en liten utflykt till storstan, men är hemma igen nu.
K R A M! ♥

2008-03-23 @ 18:26:56
Postat av: Nilla

Stackars vovve ,hoppas att hunden blir bra snart inte kul att vara halt.Hästen tävlas i både hoppning och dressyr.må så gott

2008-03-23 @ 18:27:44
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Celia

just det ja, det glömde jag, att jag träffade din mamma där :) Blev jätteförvånad!

2008-03-24 @ 11:43:26
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Celia

..jag har praktiserat där sen 4 veckor tillbaka. Och nu har jag jobbar jag som timvik. sen, ja i söndags typ :D kram

2008-03-24 @ 17:56:58
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0