Tjejsnack

Vecka 12
Motion Ämnet kommer från Sirpa
  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Ja det är klart, alla älskar väl att röra på sig.

  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?

Jag promenerar långa promenader dagligen, simmar en gång i veckan och gymmar när jag hinner.

  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?

Jag brukar hålla på i ungefär en timme, gäller både gym, simningen och promenaderna
Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Förutom det jag redan nämnt så älskar jag volleyboll, tycker bra om spinning och något käckt styrkepass.

  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?

Oj, det är olika. Jag är mer motiverad och taggad när jag har sällskap, det är dessutom lättare att komma iväg om man är fler, men det kan vara väldigt skönt att träna helt ensam också - bara låta tankarna rinna av en tillsammans med svetten haha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0