Att kunna sluta.

OnlinePokerSkolan
Lektion nummer ett.

SLUTA NÄR DET GÅR BRA.

Jag har ägnat den sena kvällstimman åt att komma in i Onlinespelens värld. Jag skrev in mig på Unibet igår och kom över några kronor direkt. Idag har jag avancerat in till Pokerns värld. Jag tog med mig 9 euro ifrån mitt unibet konto, efter några förluster så vände det riktigt bra, I was on a role baby, och var helt plötsligt uppe i 19,40 euro (eller något sådant) Tänker, ja men jag slutar när jag kommit upp till 20 euro... Jag passerar tjugo strecket och lite till... Sen, ja sen, så gick det käpprätt åt helvete.

Det här får bli min första lektion, när det går bra, sluta - annars går allt åt helvete.

Nu ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Celia

..det kan man ha med sig i annat än bara pokerspel skulle jag vilja säga :)

2008-05-05 @ 20:48:27
URL: http://zminos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0