En fullspäckad dag.

Igår var Emili här och vi fick i oss två flaskor vin, och pratade i jag vet inte hur många timmar. Väldigt trevligt blev det i alla fall.

Förmiddagen har jag ägnat åt att städa lägenheten. Det behövdes.. Men någonting är galet antingen med min dammsugare eller med eluttagen i min lägenhet. Precis som för några veckor sen så la dammsugaren av, precis när jag skakat av badrumsmattan. Försökte tömma den, det hjälpte inte, bytte eluttag och hade mig men inget hjälpte. Och precis som sist så helt plötsligt när jag håller på med något annat så går den igång av sig själv efter nån timme eller så. Jag fattar verkligen ingenting. Men men, städat är det nu i alla fall.

Snart ska jag iväg och hålla en hopplektion för Ellen uppe på hoppvolten, det kan nog bli kul. Synd bara att vädret inte är lika fantastiskt som det har varit den senaste tiden. Men, man får vara glad för det man har fått helt enkelt.

Framåt kvällen ska vi iväg och ha picknick för pappa och farmor som har fyllt år, efter det måste jag skynda mig iväg till hundskolan och vara med på träningstävling. Hoppas på att piska skiten ur dom allihopa :-)

image236

Kommentarer
Postat av: Celia

jag tycker du uppdaterar alldeles för sällan nuförtiden. Vad gör du egentligen? :) kram

2008-05-19 @ 17:41:33
Postat av: Anonym

Länken till hundskolan funkar inte...bara så du vet...
puss
Papi

2008-05-21 @ 16:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0