... en jävla katt och tre toarullar.

När jag kom hem ifrån jobbet i onsdags såg det ut så här:

image217

image218

Kattrackaren har med andra ord sysselsatt sig själv när jag varit på jobbet.

Precis just nu när jag sitter och skriver det här, så helt plötsligt så kommer en av rullarna rullandes in i vardagsrummet igen. Då har kattrackaren varit inne i köket, hoppat upp på spisen, sen upp på kryddhyllan där jag lämnade en rulle, och knuffat ner den och in i vardagsrummet igen.
Ja, vad ska man säga. Hon tar ju egna initiativ i alla fall.

Här är hon dock ganska fredlig.


image221

Kommentarer
Postat av: Mickan

Usch då... Inte trevligt. :P Nästan som min lilla Damien... Tuggar på allt...

2008-05-09 @ 19:34:01
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0