.. jag får väl sluta välja

.. Jag får nog ta och sluta vin på bara utseendet på flaskan. Det är jäkligt synd faktiskt, för det har fungerat så himla bra hittils. Jag tycker om söta, syrliga, fruktiga, vita viner och älskar så klart när det stämmer överens med en snyggt designat flaska och etikett. Det låter kanske lite dumt, men så är det helt enkelt. Öppnade en flaska för en stund sen, och uäck! det var inte gott. Det är sällan jag inte tycker om en helt vanlig flaska vitt, men detta var inte gott. Kände dock att jag behövde lite alkohol i mig för att få nerverna att slappna av lite, så har gjort det till en dagens. Då går det i alla fall ner.

Morgonens träning på agilitybanan gick jättebra! Vi hade banträning och lyckades pricka in en tid med bara oss och två hundar till, Totte och Flamma. Solen gassade verkligen, och det var redigt varmt att springa runt i sanden. Vi provade att byta hundar några gånger, det var verkligen roligt! Väldigt kul att se Stella med en annan handler också. Mycket lärorikt och framför allt väldigt kul att se hur duktig min hund är.. även med en annan förare.

Resten av dagen har spenderats ute i trädgården, bara myst och suttit och tittat på djuren när dom busat och haft sig. Har gjort lite söklekar med Stella och Chilli har mest sprungit runt och tittat på. Jag har planterat lite i mina zinkkrukor och rensat lite ogräs.

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0