Jag svävar på moln.

Gud vilken underbar dag vi har haft!

Egentligen har det varit aldeles för varmt för att hålla på med en heldags agility, men jag har ändå lyckats hålla Stella väldigt sval och pigg. Jag hade med hennes lilla sovhus och pappa hade ett stort paraply som vi ställde upp, fungerade jättebra för att få skugga. Vi smällde upp våra små stolar tillsammans med resten av gänget ifrån nya varvet, hade ställets största och bästa hejaklack!
Första klassen var en agilityklass och Stella var aaaaningens pigg och jag tror nog att vi lyckades bli diskade fyra gånger under rundan, hon hoppade en del hinder som det inte riktigt var meningen att hon skulle hoppa. Men det hon hade ändå ett riktigt bra flyt, hon bara svängde över fel hinder lite då och då haha.

Andra rundan gick toppen, vi fick fem fel och en fjärdeplacering. Helt plötsligt var vi på våran första prisutdelning! Kändes oerhört roligt. De två andra rundorna i Hopp klasserna gick också bra, även om banorna var väldigt trixiga med svåra svängar. Vi fick två fel i vardera av de resterande klasserna och det var verkligen över förväntan. Vi diskade oss bara i en klass av fyra, när jag hade räknat med att bli diskad i alla klasser.

Det gick jättebra för resten av gänget också, även om det kom några frispel här och där. Men tror nog att vi fick i alla fall fyra placeringar till, varav beageln Thelma stod för tre av dom.
Pratade ihop oss lite och nu är det bestämt att vi även ska till Stenungsund och tävla den 14:e april. Roligt roligt!


image231 image232

image233

image234


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej Elin! Oj, vad länge sedan jag var in hos dig. Hade en del att läsa ikapp här.
Ser att du håller på att läsa Stieg-böckerna, visst är de braaa? Det är faktiskt det bästa jag har läst genom tiderna. =)
Superdupersöt lite katt också! :)Och Stella så klart. :)
Hos mig rullar allt på som vanligt, jobba, sova och så jobba igen... :/
Kram på dig!

2008-05-11 @ 17:26:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Grattis till tävligresultatet :) Kram

2008-05-11 @ 20:55:09
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Celia

Grattis grattis :) Duktiga ni e!

2008-05-11 @ 22:47:32
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina, fartfyllda bilder! Måste varit en duktig fotograf? :-)
Ser fram emot Stenungsund 14 juni...
pussar!
Papi

2008-05-12 @ 19:06:16
Postat av: Mickan

Grattis till 4:e plats. Det är ju bättre än inget. ;) Och när det är första gången också. Riktigt bra! :) Jättehärliga bilder. Hon flyger fram! :D

2008-05-12 @ 21:28:21
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0