Så sitter man i soffan igen.

Jag har blivit sjuk, och det med råge. Antagligen är det halsfluss jag har dragit på mig så just nu sitter jag hemma i soffan och är tyst. Småglor på TV med både hunden och katten sovandes bredvid mig.

Igår var vi hemma hos Emma, åt en jättegod grillmiddag som Emma fixat och skålade med skumpa. Vi firade bokningen av sommarens resa till Rhodos! Den 23e juli åker jag, Emma, Sara och Kristian till Rhodos och det ska bli SÅ himla roligt. Känns så himla skönt att äntligen ha gjort bokningen och veta att nu ska vi verkligen åka. Helt fantastiskt! :-)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad härligt att åka iväg. :) Jag vill också!
Krya på dig!

2008-05-02 @ 20:15:41
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0