Samlar på hundar?

Har precis kommit hem från en svettig agilityträning och efter den blev det lite bus med Zandra och Troja som var här och hälsade på. Mötte Zandra och hennes lilla engelska am staff vid vagnen vid Kungsten. Precis när vi sagt hej och så där kommer det fram två killar, som glor på hundarna, men framför allt troja. "Eyyyy, bryyden - var får man tag på en sån hund?" öööööh. Jag bara glodde på Zandra som glodde på killen, "eeh, ja jag har köpt min hund utanför Stockholm" "Amen fan, asså fan jag samlar på hundar" säger killen då. Börjar babbla om vart han bor och grejer, jag reser mig upp och går.

Folk är fan inte kloka i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Samla på hundar? Det var det värsta jag hört... :/ Sjukt... Jag har visserligen samlat på prydnadshundar, men det är något helt annat. :P

Jadu, folk är inte riktigt kloka i huvudet ibland. :)
Kram

2008-05-09 @ 19:32:22
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Men herregud killen verkar ju vara ett psyktok! =)

Ja du Elin det mesta kan man ju smälta men samla på hunder!

Ha en go kväll!
Saknar Göteborg lite!!! Fast här är det också bra! =) Hälsa till alla på jobbet!!!
/Sus

2008-05-10 @ 21:27:17
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0