Tankspridd.. men solbränd.

Imorse lovade jag att hämta min sjuka lilla mamma vid tåget klockan 21:20 Tror ni att jag har ägnat dagen åt att komma ihåg det? Nope. Vid 21:00 flög jag upp av att min väckarklocka ringde, jag vet att jag bara ställer den om dagarna om det är något jag ska komma ihåg. Försökte rannsaka mitt inre, men det stod ett tag insåg mitt misstad och kastade mig in i bilen.
Jag hann fram med två minuter tillgodo :-)

Istället för att tillbringa dagen med att göra det jag borde, dvs ordentliga saker som att diska och tvätta så har jag legat ute i trädgården och halvsovit. Har även fått läst några sidor i Camilla Läckbergs "Olycksfågeln". Jag har haft det väldigt skönt och djuren har sprungit omkring och busat medans jag legat och solat i hettan. Det är verkligen sommarvärme ute nu, det är sagt att det ska hålla i sig ett tag till och det håller jag verkligen tummarna för :-)

image235

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad bra att du hade ställt klockan så att du kom på att du skulle iväg och hämta din mamma. :)

Vi har också haft helt otroligt bra väder. Idag var det också fint, men det blåste så fruktansvärt och då riktigt kalla vindar. *brr* Så jag har haft jacka och långbyxor på idag. Och tjock tröja.

Näe du, Fergus har det inte lätt. Hihi. Tycker lite synd om honom ibland. :P

2008-05-12 @ 21:25:08
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0