vi är ledsna. men en av oss sitter snart på väggen.

Antagligen har jag inte något att oroa mig för ang sticksåret mellan tårna på Stellan, men hon har fått gå omkring med en strumpa idag, bara för att vara på den säkra sidan och att hon inte drar på sig någon infektion.
Eftersom vi tränar på sand fick vi dessutom linda in tassen lite extra så att det inte skulle komma in sand i såret. Träningen gick dock inte riktigt som vi hade tänkt oss :-( Det var gemensam träning, med kortbanor. Något jag verkligen sett fram emot, man ska köra helt felfritt och träna upp snabbheten. Tyckte det lät väldigt roligt. Men när vi höll på att värma upp så började det smälla... :-(
K4 ligger ju inte långt ifrån hundskolan och dom hade väl någon övning av något slag. Stella satt apatisk resten av tiden. Det är så hemskt när hon blir sån. Försöker med pinnar, bollar, godis, roliga hundar, tråkiga hundar, roliga människor. Ja allt. Men hon bara stirrar rätt ut i tomma luften. Hon fick sitta hos Fredrik, som hon fullkomligt älskar, men inte ens det hjälpte.
Jag tänkte tanken på att sätta henne bredvid hunden Siri, men jag avstog ändå. Dom hatar verkligen varandra.. Tänkte försöka locka fram åtminstone en reaktion, men som sagt, det kändes ändå onödigt.

Min lilla voffsa är glad nu i alla fall. Vi har ätit varsin köttbullemacka och myst i soffan. Jag borde egentligen ställa mig och vika tvätt men jag har jätteont i ryggen, så jag sitter nog kvar här i soffan ett tag till... i mörkret dock. Lampan dog igår, och jag har ingen annan lampa i vardagsrummet... Fruktansvärt störande.

Men en trevlig sak är att Fredrik hade med sig tre vackra ramar med tre fantastiska A3 förstoringar på min älskade hund. Ska sätta upp dom imorgon på ena vardagsrumsväggen tänkte jag :-)
Så här ser bilderna ut i alla fall :

image237


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vilka fina bilder på Stella! :D
Jobbigt med sticksåret och att det började smälla när ni tränade. :/
Hoppas du är bättre i ryggen idag.

2008-05-24 @ 15:16:48
URL: http://angel-like.com
Postat av: Celia

åh vilka fina kort.. Hoppas Stella blir bra i tassen snart :)
Den där hunden Siri, vad e det för hund? :)
Vi får hitta på något snart igen ja, jag e snart ledig ett tag, så då har jag all tid i världen! kram

2008-05-24 @ 23:45:39
URL: http://zminos.blogg.se
Postat av: emilia

Vilken jättefin hund har !
Bästa rasen i hela världen :)

2008-05-27 @ 00:51:28
URL: http://bcloppan.blogg.se/
Postat av: emilia

skulle ju vara "vilken jättefin hund DU har..
:)

2008-05-27 @ 00:53:52
URL: http://bcloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0