Det kan bli spännande..

.. vi har inte tränat sedan vi var med på partilles tävling sjätte så tävlingen imorgon kan verkligen gå precis hur som helst. Dock så vet jag av erfarenhet att den andra klassen brukar gå bra, då är hon jättesugen på att köra och uppmärksam. Den första klassen kan dock gå åt skogen :-) Då kommer hon att vara aldeles för sugen och taggad och jag kommer slarva. Men ska försöka vara uppmärksam och tydlig, så kanske det går bra i båda klasserna imorgon trots allt :-)

Lagom till att lönen kom igår så fick min bil för sig att jävlas med mig. Började tidigt igår och vevade ner rutorna för att få bort imman, när jag tog passagerarsätet där fram så sa det bara pang! och rutan trillade ner i dörren, det gick att peta upp rutan, men den var helt lealös eller hur man nu ska beskriva det. Fick åka direkt till Bilcity och Kevin med den, blev meddelad att det skulle gå på några hundringar, lugnt tänkte jag. Men så kommer Jocke några timmar senare efter han pratat med Kevin, och han hade inte några roliga nyheter.

Det slutade med att jag fick hämta bilen idag, nu på kvällen fick jag punga ut med inte mindre än två tusen pix. Jag har varit mindre överlycklig i mina dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0