Extra extra!

Jag tittar faktiskt på Extra extra! men jag har även lite extra extra nyheter! Min älskade Jenny och hennes Rocky har vunnit sin första tävling idag! De var i hässleholm och tävlade tillsammans med Lisa och Thelma och slog allt motstånd och vann agilityklassen! Jag är så rackarns stolt att jag nästan spricker.


Killar, jag fattar fortfarande inte hur de funkar... alls faktiskt.

Har jobbat sex dagar nu i veckan och känner mig lite trött... I benen främst. Men också att jag känner att det är svårt att hinna med att leva, att kunna finnas där ordentligt för den personen i min närhet som behöver det som mest.

Livet är inte alltid så lätt.


... som tur är har jag min guldklimp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är säker på att den där personen i din närhet är väldigt nöjd och glad över ditt stöd och din närvaro.

Love U!

P

2008-09-22 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0