Michael Jordan har flyttat hit..

.. eller åtminstone Michael Jordan junior. Han bor uppenbarligen på gården och tycker att söndagmorgonar, typ si så där vid åtta, halv nio är perfet tid att studsa runt sin boll mot väggen. Precis nedanför min balkong... såklart.
När jag insåg att somna om var en omöjlighet övervägde jag att dundra ut på balkongen i mitt morgonruffs och ge den unge basketspelaren en ordentlig verbal omgång. Men när jag stod där på balkongen och tittade på det lilla odjuret med sin boll, ja då var jag tvungen att låta bli.
Han hade faktiskt bara roligt, och jag har dessutom sovit gott inatt, det gör mig faktiskt ganska gott att vakna tidigt någon gång ibland.
Jag har ju gått och blivit besatt av serien Heroes och precis sett klart första säsongen, kan inte sluta. Jag måste se minst ett avsnitt om dagen, annars blir jag tokig. Men igår såg jag säkert tre stycken. Det lite dumma är att påföljden är mardrömmar, nästan varje natt.
- men inte inatt! mohahaha du fick mig inte inatt Sylar!



Mina tre favorithjältar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0