.. mornarna är alltid likadana.

På tävlingsdagens morgon går det alltid till på samma vis. Jag ställer klockan många gånger för att jag inte ska försova mig, vaknar ändå en halvtimme tidigare (händer aldrig annars) och går upp, för jag är rädd att jag inte ska hinna med allt.
Dock inser jag efter en stund att jag inte har så mycket att hinna med, då jag förberett det mesta kvällen innan. Efter frukost och badrumsbestyr för matte och hund så är det bara väntan som gäller.
Det är också problem vid avgång, jag kan aldrig bestämma mig vilken tid jag ska åka. Hrm, det tar tjugo minuter där, undrar när min klass börjar och så vidare. Nu idag borde jag inte behöva åka tidigare än 9:30 men antagligen kommer jag känna mig stressad vid tio över nio och bestämma mig för att åka då, när jag står i hallen kommer jag komma på saker jag ha glömt, försöka organisera mig igen och sen kommer vi ändå inte iväg tills 9:30

En helt vanlig morgon.



Stella i sin nya bur som vi ska inviga idag..
Det kan se liten ut, men det är så jycken vill ha det :-)


Kommentarer
Postat av: Celia

Hur gick det på tävlingen nu då?! kram

2008-09-28 @ 14:46:53
Postat av: Celia

Åh grattis grattis till segern då.. snart får du köpa ett fint skåp där du får samla alla pokaler och rosetter!

2008-09-28 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0