Upptaggning.

Upptaggning ska ske i mitt hem för tillfället, men jag är för trött.
Tog en långpromenad efter jobbet, var meningen att vi skulle gå en timme, när en och en halv timme ringde min underbara sambo, Emma, och undrade om jag levde. Det gjorde jag.

Så underbart att bo tillsammans med någon som verkligen bryr sig var man är och vad man gör. Om man inte kommer hem så ringer hon, bara för att veta att allt är okej. Hon är inte bara bra på det, hon är lättövertalad också. haha. Har precis övertalat henne att baka oss en kladdkaka, nu klockan tio en fredagskväll !
Nej, men skämt å sido, hon är en underbar vän, min Emma.

Tomt är det dock utan Bitchen, aka Sara, som nu har flytt fältet ner till Halmstad igen. Saknar henne ofantligt.

Imorgon är det tävling i Partille som gäller och jag borde egentligen förbereda mig lite bättre, packa väskan, kolla så allt är med, men jag orkar verkligen. Får se om jag får tummen ur om ett tag.


Utsikt ifrån trädgården igår, helt underbart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0